بازدید روابط عمومی صنعت آب و برق

 

مدیر محترم روابط عمومی و برخی از مسولین فرهنگی صنعت آب و برق استان قم  روز دوشنبه از موسسه قرآنی نسیم فردوس بازدید کردند.

طی این بازدید که با حضور آقای کیانی پور ( مدیر روابط عمومی) ، حجة الاسلام حسین اعرابی و آقای شاد انجام گردد، با فعالیت ها و شیوه تدریس استاد شعاعی در زمینه آموزش قرآن کریم آشنایی یافته و بر ضرورت این امر تأکید کردند.

 

 

 

 

روشهای آموزش نوین، تخصص و تجربه اساتید رشته قرائت که باعث علاقه مندی بیشتر و یادگیری سریع تر و ماندگار تر می شود.  از جمله مزایای و امتیازات موسسه قرآنی نسیم فردوس بر شمرده شد.

 

همچنین در بازدید روابط عمومی صنعت آب و برق طراحی فرم ثبت نام و برگزاری جلسه با حضور اعضای شورای فرهنگی  در هفته بعدی نیز مطرح شد.

استاد علی اصغر شعاعی نیز با بیان خاطرات سفرهای کشورهای اسلامی، و رویکرد مردم کشورمان نسبت به کلام الله مجید اهتمام بیشتر به زمینه فراگیری را یاد آور شدند. همچنین گله مندی از برخی از مسولین اداری به جهت کم لطفی و عدم اهتمام جدی نسبت به برنامه های قرآنی اشاره داشتند.

فرم ثبت نام

: https://nasimferdows.ir/moe

 

 

 

 

برنامه آموزشی موسسه قرآنی نسیم فردوس ویژه تابستان 1402 در روزهای دوشنبه و چهارشنبه و سه شنبه برگزار می گردد.

روزهای دوشنبه و چهارشنبه صبح ویژه دختران و عصرها ویژه پسران می باشد.

شرایط پذیرش

شرط حضور قبولی در مصاحبه ورودی موسسه قرآنی نسیم فردوس می باشد. قرآن آموزان از مناطق مختلف شهر قم همچنین از شهرک پردیسان در برنامه های قرآنی شرکت می کنند.

در مرحله اول توافق با روابط عمومی صنعت و برق استان قم و هیئت همراه ثبت نام قرآن آموزان 5 تا 14 سال جهت برگزاری دوره آموزشی همراه با جوایز ارزنده مورد موافقت اولیه قرار گرفت.

 از جمله جوایز مورد نظر دوچرخه و تبلت برای تشویق قرآن آموزان کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

سایت اداره برق استان قم: https://www.qepd.co.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *